Przejdź do głównej zawartości

Ewaluacja intensywnego szkolenia

 Na zakończenie intensywnego szkolenia uczestnicy wypełnili ankiety ewaluacyjne i ankiety dotyczące rozwoju kompetencji.

Jeśli chodzi  o ankiety ewaluacyjne to uczestnicy udzielili następujących odpowiedzi:

Na pytanie „Czy cele zajęć zostały osiągnięte?” 100% uczestników odpowiedziało TAK, 

na pytanie „Czy treść zajęć dobrana była zgodnie z celami?” 100% uczestników odpowiedziało TAK. Na pytanie „Czy treść zajęć jest przydatna w praktyce?” 100% odpowiedziało TAK. 

Na pytanie o kompetencje  i komunikatywność trenerów 100% odpowiedziało TAK.

 Na pytanie „ Czy prowadzenie zajęć pogłębiało wiedzę i sprzyjało otwartości ?” 100% uczestników odpowiedziało TAK.

Jeśli chodzi o ankietę dotyczącą rozwoju kompetencji uczestników to wyniki przedstawiały się następująco:

* wzrost umiejętności zastosowania ćwiczeń ruchowych służących utrwaleniu słownictwa zaobserwowało 94% uczestników.

* wzrost umiejętności przeprowadzenia ćwiczeń ruchowych utrwalających zasady gramatyczne zaobserwowało 95%.

* wzrost umiejętności wykorzystania ćwiczeń typu ”well-being” zaobserwowało 98% uczestników intensywnego szkolenia.

* wzrost umiejętności wykorzystania ciastoliny jako ćwiczenia sensorycznego i rozwijającego umiejętności słuchania i mówienia zaobserwowało 99% nauczycieli uczestników szkolenia.

* wzrost umiejętności  wykorzystania ćwiczeń na koncentrację zaobserwowało 96,4%.

* wzrost umiejętności wykorzystania zabaw poza salą lekcyjną potwierdziło 94,6% uczestników intensywnego szkolenia.

Uważam wybór trenerów za bardzo dobry i mamy nadzieję na kolejne wspólne projekty, które przełożą się na wspaniałe warsztaty i rozwój kompetencji uczestników.

Dziękuję bardzo Kristin i Sarah.


Popularne posty z tego bloga

Program Edukacja

 Projekt "Inspiracje islandzkie kluczem do sukcesu ucznia i nauczyciela polskiego" realizowany jest w ramach programu Edukacja. W programie mamy do wyboru 4 komponenty: 1.  Komponent I - Profesjonalny rozwój kadry 2.  Komponent II - Mobilność w szkolnictwie wyższym 3.  Współpraca instytucjonalna na rzecz poprawy jakości i dopasowania kształcenia i szkolenia zawodowego (VET) oraz zawodowego kształcenia ustawicznego 4.  Współpraca instytucjonalna na rzecz poprawy jakości i dopasowania oferty edukacyjnej na wszystkich poziomach oraz we wszelkich formach (z wyłączeniem VET i zawodowego kształcenia ustawicznego). Nasz projekt jest realizowany w komponencie I- Profesjonalny rozwój kadry w działaniu intensywne szkolenia. Celem projektu jest podniesienie kompetencji 23 nauczycieli języka angielskiego na I i II etapie edukacyjnym z województwa opolskiego i 5 nauczycieli konsultantów z RZPWE w zakresie stosowania innowacyjnych metod nauczania z uwzględnieniem nauczania włączającego pop

Trzeci dzień intensywnego szkolenia

 W środę trenerki zaproponowały następujące ćwiczenia: * Verbs 1 * Verbs 2 * Drawing shapes * Drawing and cutting faces 1 * Drawing and cutting faces 2 * Drawing in a circle * Drawing in pairs * Sentences in different tenses * Drawing on the back * Give and pass game * Raisin meditation  W tym dniu używaliśmy tabliczek suchościeralnych do większości ćwiczeń. Drawing in a circle Uczestnicy siedzą w kółeczku. Każdy ma suchościeralną tabliczkę i marker.  Nauczyciel mówi po jednym zdaniu co trzeba narysować. Po każdym zdaniu następuje przekazanie tabliczki uczestnikowi siedzącemu obok po lewej stronie zgodnie z ruchem zegara.  Drawing in pairs Uczestnicy siedzą w parach naprzeciwko siebie. Każdy posiada tabliczkę suchościeralną. Uczniowie z lewej strony rysują obrazek składający się z 5 elementów tak aby uczestnik z prawej strony nie widział narysowanego obrazka. Następnie odkłada tabliczkę obrazkiem do podłogi i przy pomocy palców rysuje w powietrzu swój obrazek. Uczeń z prawej strony na

Czwarty dzień intensywnego szkolenia

 W czwartek trenerki zaproponowały następujące ćwiczenia: * Three Little Pigs storytelling with storymaps * storytelling "Flowers on Roof" * running vocabulary * changing places * verbs  * eye contact game * Joga  simple activities for beginners Verbs activity Prowadzący prosi jednego uczestnika i wręcza mu kartonik z czasownikiem. Osoba po przeczytaniu czasownika wykonuje ten ruch, reszta grupy zgaduje o jaki czasownik chodzi.  Kolejna osoba wybrana przez nauczyciela otrzymuje kartonik z innym czasownikiem, wykonuje ruch a grupa zgaduje o jaki czasownik chodzi. Osoby ustawiają się w rzędzie i kiedy jest ich 4-5 grupa odgaduje jak czasownik miała każda osoba, mogą się również zamieniać miejscami i wtedy jest trudniej. Poniżej zdjęcie z przykładowymi czasownikami. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyło się ćwiczenie " changing places " w którym uczestnicy zmieniali miejsca. Prowadzący podchodził do wybranej osoby a ta przechodziła do innej. Ostatnia osoba stawała na