Przejdź do głównej zawartości

Ewaluacja intensywnego szkolenia

 Na zakończenie intensywnego szkolenia uczestnicy wypełnili ankiety ewaluacyjne i ankiety dotyczące rozwoju kompetencji.

Jeśli chodzi  o ankiety ewaluacyjne to uczestnicy udzielili następujących odpowiedzi:

Na pytanie „Czy cele zajęć zostały osiągnięte?” 100% uczestników odpowiedziało TAK, 

na pytanie „Czy treść zajęć dobrana była zgodnie z celami?” 100% uczestników odpowiedziało TAK. Na pytanie „Czy treść zajęć jest przydatna w praktyce?” 100% odpowiedziało TAK. 

Na pytanie o kompetencje  i komunikatywność trenerów 100% odpowiedziało TAK.

 Na pytanie „ Czy prowadzenie zajęć pogłębiało wiedzę i sprzyjało otwartości ?” 100% uczestników odpowiedziało TAK.

Jeśli chodzi o ankietę dotyczącą rozwoju kompetencji uczestników to wyniki przedstawiały się następująco:

* wzrost umiejętności zastosowania ćwiczeń ruchowych służących utrwaleniu słownictwa zaobserwowało 94% uczestników.

* wzrost umiejętności przeprowadzenia ćwiczeń ruchowych utrwalających zasady gramatyczne zaobserwowało 95%.

* wzrost umiejętności wykorzystania ćwiczeń typu ”well-being” zaobserwowało 98% uczestników intensywnego szkolenia.

* wzrost umiejętności wykorzystania ciastoliny jako ćwiczenia sensorycznego i rozwijającego umiejętności słuchania i mówienia zaobserwowało 99% nauczycieli uczestników szkolenia.

* wzrost umiejętności  wykorzystania ćwiczeń na koncentrację zaobserwowało 96,4%.

* wzrost umiejętności wykorzystania zabaw poza salą lekcyjną potwierdziło 94,6% uczestników intensywnego szkolenia.

Uważam wybór trenerów za bardzo dobry i mamy nadzieję na kolejne wspólne projekty, które przełożą się na wspaniałe warsztaty i rozwój kompetencji uczestników.

Dziękuję bardzo Kristin i Sarah.


Popularne posty z tego bloga

Konferencja w Niwkach dla doradców metodycznych i nauczycieli konsultantów

 Konferencja dla nauczycieli konsultantów i nauczycieli doradców metodycznych odbyła się w dniach 6-7 maja.  Konferencja była prowadzona przez nauczycieli konsultantów, którzy brali udział w intensywnym szkoleniu prowadzonym przez Kristin i Sarah Jane. Konferencję rozpoczęliśmy od informacji teoretycznych dotyczących możliwości aplikowania do programu Edukacja. Uczestnicy zostali zapoznani ze stroną internetową programu. Ten moduł konferencji cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem i dużą ilością pytań odnośnie poszczególnych komponentów i doświadczenia RZPWE w zakresie realizacji projektów. Kolejnym modułem była pierwsza część warsztatów związana z ćwiczeniami ruchowymi, wykorzystaliśmy cudowną pogodę i zajęcia odbyły się na zewnątrz, na trawie wśród drzew. Kolejnym modułem były ćwiczenia wyciszające, relaksacyjne na zakończenie dnia. Następnego dnia po śniadaniu kolejna porcja aktywności tym razem z tabliczkami, obręczami, kamieniami itd. Ostatnim elementem konferencji było opracow

Program Edukacja

 Projekt "Inspiracje islandzkie kluczem do sukcesu ucznia i nauczyciela polskiego" realizowany jest w ramach programu Edukacja. W programie mamy do wyboru 4 komponenty: 1.  Komponent I - Profesjonalny rozwój kadry 2.  Komponent II - Mobilność w szkolnictwie wyższym 3.  Współpraca instytucjonalna na rzecz poprawy jakości i dopasowania kształcenia i szkolenia zawodowego (VET) oraz zawodowego kształcenia ustawicznego 4.  Współpraca instytucjonalna na rzecz poprawy jakości i dopasowania oferty edukacyjnej na wszystkich poziomach oraz we wszelkich formach (z wyłączeniem VET i zawodowego kształcenia ustawicznego). Nasz projekt jest realizowany w komponencie I- Profesjonalny rozwój kadry w działaniu intensywne szkolenia. Celem projektu jest podniesienie kompetencji 23 nauczycieli języka angielskiego na I i II etapie edukacyjnym z województwa opolskiego i 5 nauczycieli konsultantów z RZPWE w zakresie stosowania innowacyjnych metod nauczania z uwzględnieniem nauczania włączającego pop

Ostatni dzień intensywnego szkolenia

 Niestety piątek to ostatni dzień intensywnego szkolenia.  Na ten dzień trenerki zaplanowały kilka swoich ćwiczeń ale również odbyła sie sesja dzielenia sie przykładami dobrych praktyk i nauczyciele mogli zaprezentować swoje ulubione zabawy ruchowe, gramatyczne, leksykalne. Przykładowe ćwiczenia w tym dniu to: * Flower and a candle-ćwiczenie relaksacyjne * passing the egg * passing the egg with gratitude * przykłady dobrych praktyk * Co zabieram ze sobą? Trenerki przygotowały również spis wszystkich ćwiczeń i poprosiły uczestników o wypowiedzi, z których ćwiczeń będą korzystać, które podobały im się najbardziej. Lista poniżej Tydzień minął bardzo szybko i pracowicie. Nauczyciele byli bardzo zadowoleni z udziału w intensywnym szkoleniu.